Foredrag: "Pols på kryss og tvers i rørosdistriktet"

Bokaktuelle John Ole Morken er musiker og formidler. Fredag under Rørosmartnan holder han foredrag om polsen i rørosdistriktet og kjenner vi han rett har med seg fela og gir oss noen smakebiter også!

Tid: Fredag 23. februar kl 11.30
Sted: Rørosmuseet Smelthytta

Sammen med Einar Gjærevold og Anders J. Reitan har John Ole akkurat skrevet ferdig boka "Den store leken - Anders Haugen - Spellmann på Rørosvidda". Boka er i handelen fra begynnelsen av februar.

Mer om John Ole Morken

Kjem frå Ålen i Holtålen kommune i Sør-Trøndelag, men er nå busett i Åmot i Modum kommune. Har musikkutdanning frå NTNU i Trondheim, og Ole Bull Akademiet på Voss. Jobbar som lærer ved kulturskolen i Sigdal, men driv også aktivt som freelance folkemusikar. John Ole har spesialisert seg på folkemusikk frå Rørostraktane. Han ble nominert til spelemannspris for sin fyrste plate i 2007.

John Ole er ein mykje brukt pedagog ved Ole Bull Akademiet på Voss, og er ein populær pedagog ved kurs og seminar i folkemusikkmiljøet. Han har i mange år spelt saman med kvedaren og hardingfelespelaren Lajla Renate Buer Storli. Saman har dei turnert i inn og utland med eigne produksjonar og i regi av Rikskonsertane. Morken har også dei siste åra jobba som redaktør for Årbok for folkemusikk og vore produsent for ein rekke konsertar og produksjonar. Han hadde i 2014 Statens Kunstnerstipend for nyetablerte kunstnere.

Museum24:Portal - 2024.04.07