Salg av kunst fra Pride Art

Pride Art står bak kunstverkene i utstillingen BLANKE ARK, og de er til salgs! Finn din favoritt i utstillingen som vises på Rørosmuseet Smelthytta alle dager fram til 25. september. Her finner du mer informasjon om kunstverkene, og hvordan du kjøper dem.

• Bildet viser logoen til Pride art og teksten kunstnerkatalog og prisliste. Den viser også tre av kunstverkene som stilles ut i utstillinga blanke ark.
    1/1
    Kunstverkene fra Pride Art er til salgs. Dermed kan du få med deg din favoritt hjem! Marc Kiska / Une Tjønnås / Nils Jøran Riedl / Pride Art / Rørosmuseet

Hvordan kjøpe kunsten

Kunstverkene kan kjøpes ved å ta kontakt med resepsjonen på Smelthytta. Der ligger kontrakter som fylles ut og signeres.

Verkene skal betales på VIPPS eller på bankoverføring som følger:

VIPPS: #710602
Konto: 1813 43 03367

Det legges til 5 % kunstskatt til salgsprisen på alle kunstverk som selges til over 2000 kr

Oversikt og priser

Trykk på linken under for å få opp en PDF med mer informasjon om kunstnerne, verkene og priser.

Henting av kjøpt kunst

Solgte kunstverk kan hentes på Rørosmuseet etter endt utstillingsperiode i tidsrommet 26.09-10.10.2022. For henting kontakt Rørosmuseet på 72 40 61 70 eller rorosmuseet.post@mist.no

Det kan også arrangeres frakt. Kunden betaler frakt.

Dette avtales med Rørosmuseet ved utfylling av kontrakten.

Ved spørsmål om kunsten, kontakt Pride Art:

Bjørn Andre
Nestleder Pride Art